Često postavljena pitanja

Kliknite na Registracija u gornjem desnom kutu stranice i ispunite tražene podatke.
Morate imati važeći OIB, IBAN bankovnog računa koji glasi na Vaše ime te e-mail adresu.
Pripazite da su podaci koje upisujete točni, naročito ime, prezime i datum rođenja.

Da, Senator je obvezan zaštiti sve osobne podatke u skladu s GDPR-om.
Za više informacija posjetite naša Pravila privatnosti.

Uzmite u obzir da lozinka mora sadržavati najmanje 8 znakova te barem jedan broj i barem jedno slovo.
Posebni simboli (.*%@#) nisu dopušteni u korisničkom imenu ili lozinci.

Nakon što završite postupak registracije potrebno je samo kliknuti na poveznicu
koja Vam je poslana putem e-maila kako biste validirali svoj e-mail i aktivirali svoj Senator račun.

Imate nekoliko opcija:

- pričekajte par minuta
- provjerite mape za neželjenu poštu u e-mailu
- kontaktirajte korisničku podršku

Ako ste prijavljeni, ali ne možete uplatiti ili otvarati igre znači da Vaš račun još nije verificiran.
Ponovno pogledajte Vaše osobne podatke u sekciji Moji podaci i kontaktirajte korisničku podršku ili učitajte dokumente putem naše stranice na Verifikacija računa.

Ako trebate pomoć, kontaktirajte našu ljubaznu korisničku podršku koja Vam je na raspolaganju svakoga dana od 7:00 do 23:00 putem:

- naše e-mail adrese [email protected]
- našeg live chata - kliknite na Live podrška
- besplatnog telefona na 0800-804-855

Kliknite na Uplata na vrhu stranice ili u Vašem profilu odaberite Uplati.
Ponudit će Vam se načini uplate koje možete izabrati: CorvusPay (kreditna kartica), Aircash, Paysafecard, Skrill, A-bon, Poslovnica ili Bankovni račun.

U potpunosti.
Koristimo napredan sigurnosni sustav plaćanja CorvusPay.
Navedeni sustav osigurava potpunu privatnost Vaših podataka prilikom ispunjavanja naloga za plaćanje.
Za više informacija posjetite stranicu Sigurnost plaćanja.

Moguće je uplatiti Visa, Diners, Mastercard ili Maestro karticom.
U postavkama Vašeg računa odaberite CorvusPay kao način plaćanja te unesite podatke s kartice.
Pratite upute na stranici i novac će odmah nakon izvršene uplate biti vidljiv na Vašem Senator računu.

Kreirajte CorvusWallet račun kako biste mogli shraniti Vaše kartice na jednom mjestu što omogućuje puno brže uplate.

Imate li Skrill račun? Ako ne, možete napraviti račun na stranici Skrilla.
Globalni online način plaćanja koji radi 24 sata dnevno svakoga dana.
U postavkama Vašeg računa odaberite Skrill te se prijavite na Vaš Skrill račun koristeći e-mail i lozinku.
Uplaćeni novac instantno se prikazuje na Senator računu.

A bon možete kupiti na svim kioscima i benzinskim pumpama te drugim lokacijama diljem Hrvatske.
U postavkama Vašeg računa odaberite A-bon kao način plaćanja te upišite 16-znamenkasti kod.
Uplata je odmah vidljiva na Vašem Senator računu.

Jednostavna i brza uplata putem mobilne aplikacije Aircash.
Dovoljno je par poteza i novac je na računu. U postavkama Vašeg računa odaberite Aircash kao način uplate i ispunite podatke.
Aircash aplikaciju možete preuzeti u Google Play te App Store online trgovinama ili posjetiti njihovu stranicu.

Paysafecard dostupan je skoro na svim kioscima te benzinskim pumpama.
Odaberite Paysafecard kao način uplate i upišite 16-znamenkasti kod s kartice ili korisničko ime i lozinku ukoliko imate Mypaysafe račun.
Novac je instantno na računu.

Za gotovinsku uplatu potražite najbliže prodajno mjesto na našoj stranici i uplatite na blagajni uz predočenje osobnog dokumenta.
Uplaćeni iznos će odmah biti raspoloživ i vidljiv na Vašem Senator računu.

Uplata pomoću opće uplatnice moguća je u banci, pošti ili internet bankarstvom. Trebate ispuniti sljedeće podatke:
Platitelj: Vaše ime i prezime
IBAN ili broj računa primatelja: HR8024020061500090590
Primatelj: Adria Casino d.o.o, Dubečka 1, 10000 Zagreb
Model: HR00
Opis plaćanja: Vaše korisničko ime

Možete isplatiti novac:
- na vlastiti bankovni račun
- na vlastiti Aircash račun
- na vlastiti Skrill račun
- na vlastiti My paysafecard račun
- gotovinski u Senator poslovnici
U postavkama Vašeg računa odaberite način koji Vam je ponuđen.

Prijavite se u Vaš Senator račun i kliknite na Isplata te Poslovnica.
Za gotovinsku isplatu izaberite najbliže prodajno mjesto i upišite iznos koji želite isplatiti.
Isplatu možete napraviti uz predočenje osobnog dokumenta i PIN-a koji će Vam biti poslan nakon što transakcija bude autorizirana.

U sekciji Moj račun kliknite na Isplate na čekanju.
Pronađite željeni zahtjev i pokraj njega odaberite Otkaži.

Neovisno o tome koji ste način uplate odabrali, moći ćete isplatiti na Vaš bankovni račun, putem Aircasha ili gotovinski.
Isplata putem Skrilla moguća je isključivo ako ste Skrill barem jednom iskoristili za uplatu.
Mogućnost isplate može biti uvjetovana aktivnim bonusima.

To možete pronaći na tabu Banka pod Uplata i Isplata.
Za svaki odabrani način prikazan je minimalni i maksimalni iznos.

Senator svojim igračima ne naplaćuje dodatne troškove ili porez na dobitak.

Vaš virtualni račun je jedinstveni račun kojem pristupate upisom korisničkog imena i lozinke.
U njemu možete pogledati povijest transakcija, igara i bonusa te mnoge relevantne informacije vezane uz Vaš račun.

Prilikom prijave kliknite na Zaboravljena lozinka.
Upišite svoje korisničko ime i kliknite Pošalji.
Nova lozinka stiže na e-mail adresu s kojom ste registrirali Vaš Senator račun.
Provjerite i mape za neželjenu poštu ukoliko ne zaprimite novu lozinku unutar par minuta.

Kontaktirajte nas putem e-maila na [email protected] s e-mail adrese s kojom ste se registrirali na Senator.

U sekciji Moj račun pronađite Moji podaci i na dnu ćete pronaći dva polja za prijavu na naše promocije putem SMSa i e-maila. Za više informacija kontaktirajte korisničku podršku.

Ako smatrate da Vam je potrebna pauza i želite blokirati račun, kliknite na Samoisključenje pod Moj račun.
Nudimo Vam sljedeće opcije:

- možete blokirati račun na 1 dan
- možete blokirati račun na 1 mjesec

Ako želite blokirati račun na duži period, molimo da ispunite Zahtjev za samoisključenje.

Ukoliko ste previše puta upisali krivu lozinku račun će se automatski zaključati iz sigurnosnih razloga.
Dvije su opcije:

- kontaktirajte korisničku podršku za brzo otključavanje
- pričekajte 15 minuta za automatsko otključavanje

Učitajte dokumente putem naše stranice na Verifikacija računa.
Morate biti prijavljeni u Vaš Senator račun.

U sekciji Moj račun kliknite na Nagrade / Promocije i pronađite opciju Bonus.
Sve što morate učiniti jest preuzeti željene besplatne vrtnje ili bonus i odmah će biti na računu.
Nakon toga na našoj stranici otvorite igricu u kojoj se vrtnje nalaze i iskušajte Vašu sreću!

Bonus kod je jedinstveni kod koji omogućuje preuzimanje određenih promocija.
Moguće ga je dobiti putem:

- jednog od naših promocijskih e-mailova
- jednog od naših promocijskih SMS-ova
- na našim društvenim mrežama

Uvjete naših promocija uvijek možete pronaći:

- u samom promocijskom e-mailu
- na našoj stranici Bonus pravila
- na stranici vezanoj uz samu promociju

U sekciji Moj račun pronađite Bonusi.
U detaljnom prikazu vidjet ćete koliko ste udaljeni od preigravanja bonusa.









Često postavljena pitanja

Kliknite na Registracija u gornjem desnom kutu stranice i ispunite tražene podatke.
Morate imati važeći OIB, IBAN bankovnog računa koji glasi na Vaše ime te e-mail adresu.
Pripazite da su podaci koje upisujete točni, naročito ime, prezime i datum rođenja.

Da, Senator je obvezan zaštiti sve osobne podatke u skladu s GDPR-om.
Za više informacija posjetite naša Pravila privatnosti.

Uzmite u obzir da lozinka mora sadržavati najmanje 8 znakova te barem jedan broj i barem jedno slovo.
Posebni simboli (.*%@#) nisu dopušteni u korisničkom imenu ili lozinci.

Nakon što završite postupak registracije potrebno je samo kliknuti na poveznicu
koja Vam je poslana putem e-maila kako biste validirali svoj e-mail i aktivirali svoj Senator račun.

Imate nekoliko opcija:

- pričekajte par minuta
- provjerite mape za neželjenu poštu u e-mailu
- kontaktirajte korisničku podršku

Ako ste prijavljeni, ali ne možete uplatiti ili otvarati igre znači da Vaš račun još nije verificiran.
Ponovno pogledajte Vaše osobne podatke u sekciji Moji podaci i kontaktirajte korisničku podršku ili učitajte dokumente putem naše stranice na Verifikacija računa.

Ako trebate pomoć, kontaktirajte našu ljubaznu korisničku podršku koja Vam je na raspolaganju svakoga dana od 7:00 do 23:00 putem:

- naše e-mail adrese [email protected]
- našeg live chata - kliknite na Live podrška
- besplatnog telefona na 0800-804-855

Kliknite na Uplata na vrhu stranice ili u Vašem profilu odaberite Uplati.
Ponudit će Vam se načini uplate koje možete izabrati: CorvusPay (kreditna kartica), Aircash, Paysafecard, Skrill, A-bon, Poslovnica ili Bankovni račun.

U potpunosti.
Koristimo napredan sigurnosni sustav plaćanja CorvusPay.
Navedeni sustav osigurava potpunu privatnost Vaših podataka prilikom ispunjavanja naloga za plaćanje.
Za više informacija posjetite stranicu Sigurnost plaćanja.

Moguće je uplatiti Visa, Diners, Mastercard ili Maestro karticom.
U postavkama Vašeg računa odaberite CorvusPay kao način plaćanja te unesite podatke s kartice.
Pratite upute na stranici i novac će odmah nakon izvršene uplate biti vidljiv na Vašem Senator računu.

Kreirajte CorvusWallet račun kako biste mogli shraniti Vaše kartice na jednom mjestu što omogućuje puno brže uplate.

Imate li Skrill račun? Ako ne, možete napraviti račun na stranici Skrilla.
Globalni online način plaćanja koji radi 24 sata dnevno svakoga dana.
U postavkama Vašeg računa odaberite Skrill te se prijavite na Vaš Skrill račun koristeći e-mail i lozinku.
Uplaćeni novac instantno se prikazuje na Senator računu.

A bon možete kupiti na svim kioscima i benzinskim pumpama te drugim lokacijama diljem Hrvatske.
U postavkama Vašeg računa odaberite A-bon kao način plaćanja te upišite 16-znamenkasti kod.
Uplata je odmah vidljiva na Vašem Senator računu.

Jednostavna i brza uplata putem mobilne aplikacije Aircash.
Dovoljno je par poteza i novac je na računu. U postavkama Vašeg računa odaberite Aircash kao način uplate i ispunite podatke.
Aircash aplikaciju možete preuzeti u Google Play te App Store online trgovinama ili posjetiti njihovu stranicu.

Paysafecard dostupan je skoro na svim kioscima te benzinskim pumpama.
Odaberite Paysafecard kao način uplate i upišite 16-znamenkasti kod s kartice ili korisničko ime i lozinku ukoliko imate Mypaysafe račun.
Novac je instantno na računu.

Za gotovinsku uplatu potražite najbliže prodajno mjesto na našoj stranici i uplatite na blagajni uz predočenje osobnog dokumenta.
Uplaćeni iznos će odmah biti raspoloživ i vidljiv na Vašem Senator računu.

Uplata pomoću opće uplatnice moguća je u banci, pošti ili internet bankarstvom. Trebate ispuniti sljedeće podatke:
Platitelj: Vaše ime i prezime
IBAN ili broj računa primatelja: HR8024020061500090590
Primatelj: Adria Casino d.o.o, Dubečka 1, 10000 Zagreb
Model: HR00
Opis plaćanja: Vaše korisničko ime

Možete isplatiti novac:
- na vlastiti bankovni račun
- na vlastiti Aircash račun
- na vlastiti Skrill račun
- na vlastiti My paysafecard račun
- gotovinski u Senator poslovnici
U postavkama Vašeg računa odaberite način koji Vam je ponuđen.

Prijavite se u Vaš Senator račun i kliknite na Isplata te Poslovnica.
Za gotovinsku isplatu izaberite najbliže prodajno mjesto i upišite iznos koji želite isplatiti.
Isplatu možete napraviti uz predočenje osobnog dokumenta i PIN-a koji će Vam biti poslan nakon što transakcija bude autorizirana.

U sekciji Moj račun kliknite na Isplate na čekanju.
Pronađite željeni zahtjev i pokraj njega odaberite Otkaži.

Neovisno o tome koji ste način uplate odabrali, moći ćete isplatiti na Vaš bankovni račun, putem Aircasha ili gotovinski.
Isplata putem Skrilla moguća je isključivo ako ste Skrill barem jednom iskoristili za uplatu.
Mogućnost isplate može biti uvjetovana aktivnim bonusima.

To možete pronaći na tabu Banka pod Uplata i Isplata.
Za svaki odabrani način prikazan je minimalni i maksimalni iznos.

Senator svojim igračima ne naplaćuje dodatne troškove ili porez na dobitak.

Vaš virtualni račun je jedinstveni račun kojem pristupate upisom korisničkog imena i lozinke.
U njemu možete pogledati povijest transakcija, igara i bonusa te mnoge relevantne informacije vezane uz Vaš račun.

Prilikom prijave kliknite na Zaboravljena lozinka.
Upišite svoje korisničko ime i kliknite Pošalji.
Nova lozinka stiže na e-mail adresu s kojom ste registrirali Vaš Senator račun.
Provjerite i mape za neželjenu poštu ukoliko ne zaprimite novu lozinku unutar par minuta.

Kontaktirajte nas putem e-maila na [email protected] s e-mail adrese s kojom ste se registrirali na Senator.

U sekciji Moj račun pronađite Moji podaci i na dnu ćete pronaći dva polja za prijavu na naše promocije putem SMSa i e-maila. Za više informacija kontaktirajte korisničku podršku.

Ako smatrate da Vam je potrebna pauza i želite blokirati račun, kliknite na Samoisključenje pod Moj račun.
Nudimo Vam sljedeće opcije:

- možete blokirati račun na 1 dan
- možete blokirati račun na 1 mjesec

Ako želite blokirati račun na duži period, molimo da ispunite Zahtjev za samoisključenje.

Ukoliko ste previše puta upisali krivu lozinku račun će se automatski zaključati iz sigurnosnih razloga.
Dvije su opcije:

- kontaktirajte korisničku podršku za brzo otključavanje
- pričekajte 15 minuta za automatsko otključavanje

Učitajte dokumente putem naše stranice na Verifikacija računa.
Morate biti prijavljeni u Vaš Senator račun.

U sekciji Moj račun kliknite na Nagrade / Promocije i pronađite opciju Bonus.
Sve što morate učiniti jest preuzeti željene besplatne vrtnje ili bonus i odmah će biti na računu.
Nakon toga na našoj stranici otvorite igricu u kojoj se vrtnje nalaze i iskušajte Vašu sreću!

Bonus kod je jedinstveni kod koji omogućuje preuzimanje određenih promocija.
Moguće ga je dobiti putem:

- jednog od naših promocijskih e-mailova
- jednog od naših promocijskih SMS-ova
- na našim društvenim mrežama

Uvjete naših promocija uvijek možete pronaći:

- u samom promocijskom e-mailu
- na našoj stranici Bonus pravila
- na stranici vezanoj uz samu promociju

U sekciji Moj račun pronađite Bonusi.
U detaljnom prikazu vidjet ćete koliko ste udaljeni od preigravanja bonusa.